Monday 16 January 2017

Rakan Niaga

Rakan Niaga
Teks: Noormaziana Zainal Abidin
puanmazianazainal@gmail.com

www.mazianazainalabidin.blogspot.com


Dalam kehendak ekonomi sekarang, saya memahami tuntutan kewangan anda. Saya dengan berbesar hati ingin membuka peluang kepada anda untuk bersama saya dalam menjana pendapatan.

Saya berniaga secara sah dan berdaftar dengan Suruhanjaya Syarikat Malaysia di bawah nama Maziana Shoppe. Jadi, anda tidak perlu ragu-ragu untuk bersama saya.

Antara produk jualan saya, adalah:
1. Kek Keju Meleleh Chef Sanif
2. Kek Berunsur Coklat Umieaisyah
3. Ayam Segar Frozen PPNJ
4. Kuih Sejuk Beku
5. Magicblue ( Deodoran dari sumber semulajadi)

Saya memerlukan pasukkan yang amanah, jujur dan serius. Segala urusniaga adalah tunai.
Kenapa tak boleh hutang?
Kita tak mahu mengamalkan konsep hutang. Ia boleh membebankan kedua pihak.
Bila kita lakukan secara tunai, kita akan berusaha lebih untuk mengembalikan modal tunai kita.

Tetapi jika hutang? 
Anda rasa macam mana tahap kesungguhan itu, ia menjadi perlahan sebab tak perlu memikirkan modal yang anda keluarkan. Betul tak?

Nampak serius je saya ni?
Oh tidak, saya tidak garang atau serius. Cuma agak tegas dalam urusan bisnes.
Tak perlu takut. Sudah kenal saya nanti, anda rasa macam kawan-kawan. 
In shaa Allah.

Hubungi saya
Maziana Zainal
Bisnes Sejuk Beku (Frozen Food)
https://www.facebook.com/mazianashoppe


No comments:

Post a Comment