Thursday 19 January 2017

Homestay Kuantan ~ Selesa

Homestay Kuantan ~ Selesa
Teks: Noormaziana Zainal Abidin
puanmazianazainal@gmail.com

www.mazianazainalabidin.blogspot.com

Keselesaan anda, keutamaan kami. Didedikasikan oleh ayahanda bonda dan adinda saya, maka terciptalah Zamty Homestay.

Terletak di Taman Tas, Kuantan Pahang Darul Makmur dan berhadapan Sekolah Menengah Sains Sultan Haji Ahmah Shah (SEMSAS). 
Mempunyai kemudahan yang lengkap untuk penghuni kami kerana berdekatan dengan pasaraya, kedai-kedai, restoran serta stesen minyak. Jadi, penghuni tidak perlu gusar untuk membeli keperluan mereka.

Anggaran dalam 30-40 minit dari Tol Gambang dan beberapa minit untuk ke lapangan terbang. Manakala untuk ke pusat bandar, dalam 20-30 minit bergantung kepada trafik jalan.

Berhajat bercuti atau menyambut hari konvokesyen anak-anak di UMP ( Universiti Malaysia Pahang), bolehlah bermalam di homestay kami.

Dengan kualiti tilam ala-ala hotel, memang selesa untuk anda beristirehat. Anda boleh memilih mahukan kipas atau penghawa dingin kerana ketiga-tiga bilik kami tersedia keduanya.

Pemilik kami memang ramah dan mesra. Disebabkan itu mereka menyediakan biskut, teh,kopi dan gula serta air mineral dan kotak di dalam peti sejuk sebagai tanda mereka menghargai anda.

Tuala, sejadah, telekung dan Al Quran juga disediakan untuk penghuni Muslim. Sememangnya kami hanya menawarkan untuk Muslim sahaja.

Perkakas dapur dari pinggang mangkuk hinggalah periuk nasi,cerek dan tong gas juga disediakan.

Mari saya belanja anda video tentang homestay kami. 
Anda klik di sini: https://www.facebook.com/zamtyhomestay/videos/1858454987730769/

Untuk tempahan, hubungi saya 0163961956.


Maziana Zainal
Bisnes Sejuk Beku (Frozen Food)

No comments:

Post a Comment