Sunday 26 February 2017

Untung Jadi Agen

Untung Jadi Agen

Alhamdulillah, saya tak de masalah nak layan agen-agen tersayang. Kita memudahkan kerja mereka. Bila mereka senanghati dan puashati, siapa yang untung?
Tentulah saya 😉

Mereka dah bekerjasama dengan kita dengan baik, dah seribu rahmat.
Kadangkala menjadi leader bukan senang tetapi tidak bermakna kita susah. Bila dalam hati dan minda dah set, bisnes perlu kerjasama maka ianya seolah-olah mudah.

Untung jadi agen bawah Maziana Zainal atau nama pendaftaran bisnes Maziana Shoppe, saya tidak keberatan menunaikan permintaan agen. Jika mereka mahukan saya membuat pembungkusan mengikut order nama pelanggan mereka, saya laksanakan dengan baik.

Mereka punya kerjaya dan bisnes ini sebagai pendapatan sampingan. Mengejar kedua kerjaya bukan senang maka di sini saya memudahkan mereka. Tinggal ambil stok dari saya dan terus buat penghantaran kepada pelanggan. Setiap bungkusan ada nama pelanggan mereka.


Nampak tak?
Kalau ada yang bekerjaya di pejabat dan nak cari pendapatan sampingan, boleh hubungi saya 0163961956.
Kita memudahkan cara, anda ambil tempahan sekitar pejabat. Bila stok dah ada dan siap dibungkus, anda datang ambil dab terus ke pejabat. Hantarlah pada pelangn anda.
Kat sini, anda tak perlu simpan stok lama. Tak perlu freezer.
Boleh kan?
Mudah kan?


Maziana Zainal
Bisnes Sejuk Beku (Frozen Food)

No comments:

Post a Comment