Sunday 5 February 2017

Kek Keju Meleleh Terlaris DiPasaran

Kek Keju Meleleh Terlaris DiPasaran
Teks: Noormaziana Zainal Abidin
puanmazianazainal@gmail.com

www.mazianazainalabidin.blogspot.com

Minggu ini sahaja, saya berjaya membuat belian semula stok Kek Keju Meleleh Chef Sanif.

Wow !! Seronok tau. Saya terpaksa membuat 3 trip tempahan dan dalam tempoh itu juga, stok makin berkurangan.
Tahu tak, berapa banyak stok yang tinggal saat saya menulis ini? Hanya 9 bekas sahaja.

Saya dibantu oleh seorang runner yang amanah, Bro Fauzi. Dia membantu saya membuat penghantaran ke seluruh kawasan di Kuala Lumpur dan Selangor.

Sekarang pelanggan saya tak perlu risau untuk mendapatkan Kek Keju Meleleh yang sangat sedap ini. Hanya buat panggilan atau pesanan ringkas ke talian 0163961956.


No comments:

Post a Comment