Friday 17 March 2017

Tuisyen Online - Berbaloikah?

Tuisyen Online - Berbaloikah?
Teks : Noormaziana Zainal Abidin
puanmazianazanal@gmail.com


Berbaloikah?
Bagi saya ia sangat berbaloi bagi anda yang mempunyai:
* Masa yang terhad bersama anak
* Masalah kewangan untuk memberikan tuisyen offline yang agak mahal
* Mempunyai anak yang susah nak belajar, anak yang terlalu kepenatan dengan jadual harian 
   yang padat.

Dengan bermodalkan RM 350 (harga tawaran - tamat sehingga diberitahu) untuk setahun (365 hari), merangkumi subjek-subjek penting dalam akademik.

Apa yang ada dalam IlearnAce ni?
Dengan pembelian Akaun Murid, anda disertakan dengan Akaun Ibubapa (parent). 

Apa fungsi akaun ibubapa?
Ia membantu ibubapa memantau prestasi anak anda. Setiap kali anak anda membuat assessment ( menjawab soalan), keputusan anak akan anda ketahui. Berapa kerap mereka melakukan, juga anda tahu.

Anda boleh bersama anak dalam pembelajaran dan di mana sahaja selagi internet ada. Walaupun anda sekeluarga sedang bercuti, anak-anak tak perlu membaca buku atau nota.

Lihat contoh akaun ibubapa:




Manakala dari sudut akaun murid, disediakan nota mengikut subjek mengikut darjah anak anda. Setakat ini sistem hanya bermula dari darjah 4 hingga SPM.

Lihat contoh dari akaun murid:

Anak anda boleh berkawan dengan pelajar dari sekolah yang sama atau dari luar daerah mahupun negeri. Di sini persaingan secara sihat boleh berlaku dengan melihat pencapaian dari pelajar lain.




Ini pula bahagian nota untuk sekolah rendah mengikut subjek. Subjek yang ditawarkan adalah Matematik, Bahasa Melayu, Sains dan Bahasa Inggeris.



Selain itu, IlearnAce juga menyediakan soalan untuk dijawab bagi menguji tahap akademik anak anda. Ia juga mempunyai tempoh masa seperti dalam peperiksaan.


Dan disediakan ruangan prestasi, ia merekod keputusan dari assessment yang telah dilaksanakan oleh anak anda. Daripada nilai skor yang diberi, ia menjadi token untuk anak anda bermain permainan yang disediakan di dalam sistem. Permainan yang membantu minda anak anda.






Masihkah ada lagi keraguan dengan modal RM 350 ?
Dengan tuisyen online ini, anak anda tidak terikat dengan jadual kerana ia boleh dilakukan bila-bila masa sahaja dan di bawah pemantauan kita.

Tiada istilah tertekan (stress) dan lelah. Malah mereka seronok melalukannya.

Selain 2 akaun ini, kami juga ada menawarkan Akaun Guru.
Akaun ini mempunyai pakej seorang guru. Sesuai bagi guru atau ibubapa yang ingin mengajar anak mereka sendiri atau mengadakan kelas maya.

Untuk akaun ini, tunggu catatan saya yang seterusnya. Sabar tau.

Bagi yang ingin mendaftar, sila berhubung dengan saya Maziana 0163961956.
Terima kasih.


Maziana
Tuisyen Online - ILearneAce (ILA)










No comments:

Post a Comment