Sunday 7 May 2023

Offer Syawal 1-15hb. Jom Cepat




Syawal ni Eskayvie ada offer tau, jom korang. Offer hanya 1-15hb Mei ni sahaja. Masa inilah kalau korang nak rembat bebanyak. Sekali pos hanya rm5.40, sebanyak mana pun barang yang korang order.

Ada set untuk penjagaan kesihatan dan minda anak anak. Almaklumlah sekarang kes masih belom stabil. Minggu lepas pun, Kementerian Pendidikkan dah keluarkan perkeliling meminta semua guru, staf dan pelajar memakai semula pelitup muka. Baru lepas raya, jumpa sanak saudara satu Malaysia kaan hihihi.

Dan asbab musim panas yang semakin membimbangkan, ramai yang terjejas kesihatan termasuk keluarga akak sendiri. Ingat dah selesa, dah tak perlulah ambil supplement atau vitamin tetapi silap percaturan. Selagi si C tu ada, kena maintain sokmolah.
Sekali kecuali, boleh memudaratkan diri tanpa disangka.

Selain tu, ada juga set untuk yang mengalami penyakit 3 serangkai, Phytax. Korang kalau masih makan ubat doktor, janganlah berhenti. Ambil je tapi kena ada penjarakkan waktu pengambilan. Bila dah okey, insyaa Allah doktor sendiri akan kurangkan dos pengambilan ubat klinik/hospital.
Usah buat pandai tau. Usah main berhenti sendiri jer. Bahaya.

Kita juga ada pemakanan dan minuman untuk orang yang nak turunkan berat badan. Iaitu On The Go, makanan diet berbentuk bar. Ada 3 perisa dalam satu kotak. 
Dan minuman diet, Savva. Rasa macam teh tarik.
Nak turunkan berat puun, usah terlalu drastik tau. Sangat bahaya.

Berita baik bagi yang sukar tidur malam macam akak, kita ada semburan aromaterapi bauan Lavender. Sangat membantu. Disamping untuk, korang ambil juga Mindtropic. Gabungan keduanya membantu mengurangkan tekanan (stress) korang seharian.
Merehatkan, menenangkan juga emosi korang.
Bagus juga untuk adik adik atau anak anak yang sedang belajar.

Untuk tempahan:

 

No comments:

Post a Comment